Kamaz 6301 8×8
Szczegóły
- Oferta od : Osoby prywatnej
- Marka : Kamaz
- Model : model
- Rok produkcji : 2011
- Przebieg : 29 000
- Moc : 26
- Skrzynia biegów : Manualna
- Rodzaj paliwa : Diesel
- Kolor : Zielony
- Liczba osi : 4
- Stan : Używane
Opis
Kamaz typu 63501 8×8 wraz z hakowym systemem załadowczym Hyvalift.
Samochód od I właściciela i użytkownika.
Filmy przedstawiające pracę samochodu oraz dźwignika hakowego:
Kamaz 63501 jest autem w układzie napędowym 8×8, wyróżniającym się bardzo dużą mobilnością terenową, oznaczającą wysoką zdolność radzenia sobie w trudnych i bardzo trudnych warunkach drogowych. Wynika to z budowy podwozia, doboru właściwych elementów w układzie napędowym oraz założenia właściwego ogumienia. Warto też zwrócić uwagę na fakt, iż w proponowanej kompletacji pojazd otrzymał szereg kluczowych komponentów pochodzących od znanych i renomowanych dostawców zachodnioeuropejskich. W efekcie zdecydowanej poprawie ulegają komfort pracy kierowcy i bieżąca obsługa serwisowo-naprawcza, koszty użytkowania ulegają zmniejszeniu, a ułatwiony dostęp do części zamiennych wpływa na zwiększenie stopnia gotowości technicznej ciężarówki. Kamaz 63501 ma wytrzymałą ramę podwozia typu drabinowego, odporną na skręcanie i zginanie. Dużym skokiem oraz wytrzymałością charakteryzuje się jego mechaniczne zawieszenie oparte na resorach piórowych z tyłu oraz resorach piórowych i amortyzatorach z przodu. Na każdym moście są również drążki stabilizatora. Poza tym Kamaza 63501 wyposażono w krótką, dzienną kabinę z niezależnym układem ogrzewania (Webasto) 14TC, 450-litrowy zbiornik paliwa oraz układ hamulcowy z systemem ABS Wabco.
Kamaz 63501 ma rozstaw osi 1940+3690+1320 mm, masę własną 10750 kg oraz dopuszczalną masę całkowitą 26900 kg, przy naciskach na osie 2×5600+2×7850 kg. Samochód wyposażony hakowe urządzenie załadowcze Hyvalift o udźwigu maksymalnym 20 ton, przeznaczone do samodzielnego załadunku i rozładunku kontenerów o długościach z przedziału 4650-7100 mm, wykonanych zgodnie z normą DIN 30 722. W urządzeniu zastosowano teleskopowane hydrauliczne ramię główne, układ pneumatycznego sterowania poszczególnymi funkcjami, hydrauliczną blokadę kontenera „Combilock” (zgodna ze standardem DIN 30 722) i dwa reflektory halogenowe służące do oświetlania pola pracy urządzenia. Ładunek jest przesuwany łagodnie po rolkach, wobec czego nie występują jego szarpania czy drgania tak jak w typowych urządzeniach. Mocowanie kontenera odbywa się hydraulicznie ze stanowiska sterowniczego. Przy rozładunku i załadunku pustego lub częściowo obciążonego kontenera istnieje ponadto możliwość zastosowania zwiększonych szybkości ruchu, przez odpowiednie przełączenie dźwigni sterowania, co skraca bezproduktywny przestój auta. Montaż urządzenia hakowego na podwoziu o wysokiej mobilności terenowej zdecydowanie podnosi uniwersalność wykorzystania pojazdu
Mocny silnik, dobra skrzynia biegów, duża ładowność, pojedyncze balonowe ogumienie z centralnym systemem pompowania kół, powodują, iż samochód doskonale radzi sobie na leśnych duktach i drogach piaszczystych.