Mercedes-Benz Atego 1318 L 1323 L

  • 4 kwietnia 2021 00:00
  • Piasek, śląskie
  • 129 wyświetleń
159,888 

Szczegóły

  • Oferta od : Firmy
  • Marka : Mercedes-Benz
  • Model : model
  • Rok produkcji : 2017
  • Przebieg : 331 000
  • Moc : 177
  • Skrzynia biegów : Manualna
  • Rodzaj paliwa : Diesel
  • Kolor : Niebieski
  • Serwisowany w ASO : Tak
  • Liczba osi : 2
  • Stan : Używane

Opis

Samochód ciężarowy z tachografem o DMC 13500kg.

Mercedes Atego 1318 L 4×2

Chłodnia FRC-FRC 16 Palet Winda

pojemność 5132ccm
moc 177KM / 130kW
rok produkcji 2017
data 1 rejestracji 03.04.2017
skrzynia biegów manualna 6 biegowa
norma EURO 6

Możliwość przeprogramowania sterownika silnika i zwiększenie mocy do 230 KM (1323)

Wyposażenie:

– ABS
– ASR
– EBS
– haulec silnikowy
– Active brake assist
– Asystent pasa ruchu
– wspomaganie kierownicy
– elektryczne, poodgrzewane lusterka
– tachograf
– radio CD
– Zbiornik AdBlue 25L

Zabudowa:

Chłodnia na 16 palet z Windą.
Dodatkowe boczne drzwi z prawej strony kontenera.

Agregat chłodniczy Carrier Supra 950MT 404A, zasilany z własnego silnika spalinowego oraz
z sieci elektrycznej 400V

Wymiary wewnętrzne:
dł. 680cm, szer. 246cm, wys. 225cm

Winda DHollandia 1500kg składana i chowana pod chłodnią.

Mapa Google(Street View) : https://goo.gl/maps/0FGjy

YouTube: https://youtu.be/KFgbVqfkDRg

– Wystawiamy fakturę VAT
– Możliwość kredytowania lub leasingowania, 100% Wartości auta, procedura uproszczona,
wymagane dokumenty: NIP, Regon, wpis do ewidencji, dowód osobisty
– Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu cywilnego.
– Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Informacje o pojeździe
Rodzaj
Wartość
VIN WDB96702610142836
Model 1318 L, 1321 L, 1323 L, 1324 L, 1327 L, 1330
Kolor (5517)
Data produkcji 2017-02-22
Nr zamówienia 1655333788
Nr produkcji 1139604
Ekwipunek
5517
A1K Oś przednia 5.3 T
Oś tylna A2L, koło koronowe 390, hipoidalne, 11,0 T.
Przełożenie osi A5D I = 2,846
B1C Elektroniczna jednostka uzdatniania powietrza, niska
Hamulce B1Y ABS
Hamulce tarczowe B2A na przedniej i tylnej osi
Monitorowanie kondensacji B4A, dla systemów sprężonego powietrza.
Rozstaw osi C2Q 4760 Mm
C6B Układ kierowniczy ZF 8095
C6Y Stabilizator, pod ramą, tylna oś
C7E Przednia Osłona Podłużna (ECE), Stal
C7H Urządzenie ochronne, boczne
Osłona przeciwbryzgowa C8J, w skrzydle
Przedłużony zwis ramy C9M, 400 mm, pojazd 2-osiowy
C9Y Usunięcie, tylna osłona podwozia (ECE)
Amortyzowany fotel kierowcy D1C, komfort
Sztywne siedzenie pilota D1M, pojedyncze
Pokrowiec na siedzenie D3Q, welur, siedzenie kierowcy
Pokrowiec na siedzenie D3T, welur, siedzenie pasażera, siedzenie środkowe
Klasyczny kokpit D4B
Filtr przeciwpyłkowy D6Y
Schowek D7L, nad przednią szybą, 1 komora
Niski schowek D7P, w tunelu silnika
D8A Wyłaz dachowy / Wywietrznik, Dach
E0Y Pokrywa baterii
Akumulatory E1H, 2 x 12 V / 165 Ah, wymagające niewielkiej konserwacji
Alternator E1N 28 V / 100 A
Transformator napięcia E3A, 24 V / 12 V, 10 A.
Interfejs E4B, system zarządzania flotą FMS
Pilot kablowy E7F do zawieszenia pneumatycznego
E9H Możliwość montażu sterowania załadunkiem tylnej klapy
Kabina F1P S.
F1X S-Cab ClassicSpace, 2,30 m, tunel
F2U ClassicSpace
F6C Szyba przednia, przyciemniana
F6I Lusterko przednie, podgrzewane
F6J Lusterko główne, elektryczne, strona kierowcy
Wejście do kabiny F7V, dwustopniowe
Immobilizer F8L, z transponderem
Przekładnia G1C G 71-6 / 9,20-1,0
G5H Dźwignia zmiany biegów, ręczna
Opony I0W, bezdętkowe, rozmiar 285/70 R 19,5, oś przednia
I4A układ kół 4×2
I5X
Sztywna obudowa I6A
I6L
I6O
I6X Zawieszenie pneumatyczne, oś tylna
Zestaw wskaźników J1A, 10,4 cm
J1R Tachograf, cyfrowy, EC, Rpm, ADR
J1S Producent tachografów VDO
Wsparcie J3N FleetBoard Eco
Przystawka J9D do montażu śledzenia opłat
J9F Przystosowanie do montażu radia 12 V, modernizacja
Plastikowy zbiornik K0G, 180 l, lewy
Zbiornik AdBlue K3T, 25 l
Układ wydechowy K7I, na ramie, prawy, rura wydechowa do wewnątrz
Światła do jazdy dziennej L1B
M0S Ochrona przed hałasem zgodnie z ECE
M1I Eng. OM934, rzędowy 4, 5,1 l, 130 kW (177 KM), 750 Nm
Wersja silnika M5M Euro VI, z OBD-C
Hamulec wydechowy M5U, układ standardowy
Pakiet windy załadowczej P0L
Sprężyna przednia Q1F, 4,7 T, paraboliczna
Nakrętka koła R0Z
Obręcze stożkowe R1G, 7,50 x 19,5
R8F Uchwyt koła zapasowego, prowizoryczny
R8P koło zapasowe / obręcz koła zapasowego
Asystent kontroli stabilności S1D (ESP)
S1